Hold 10 - Drengeholdet
Drenge 5 - 12 år
På drengeholdet arbejder vi med grundlæggende gymnastik, motorik, styrke og kropskontrol. Vi bruger både gulv og redskaber, og der er plads til at udfordre sig selv og lære nyt.
I løbet af sæsonen skal vi også træne nogle seje spring og øve os på alt fra rul og håndstand til forskellige spring på bane og trampet. Fokus er på at udvikle sig, have det sjovt og være en del af et godt fællesskab.